MEDIAKOM s.r.o. / M 777 076 760 / info@mediakom.cz / © 2017

Kdo jsme

„Jsme prostě JINÁ agentura. Umíme novináře zaujmout navzdory obrovskému přetlaku témat v médiích. Z klientů netaháme zbytečně peníze a pracujeme pouze na projektech, které dávají smysl klientům i nám.“

Jan Hlaváč, majitel agentury

BUDEME VAŠÍM HLASEM A OBHÁJCEM VE SVĚTĚ MÉDIÍ:

 

  • Pomůžeme vám prosadit se do médií s tématy, která jsou pro vaši činnost důležitá.

  • Staneme se štítem a budeme vás bránit, pokud na vás budou média útočit.

  • Uděláme z vás respektovanou autoritu na kterou se budou obracet novináři s žádostí o názor.

  • Pomůžeme vám podpořit vaše prodeje a vliv.

  • Naučíme vás, jak komunikovat s novináři a formulovat názory tak, aby byly pro veřejnost srozumitelné.

  • Pomůžeme vám vybudovat firemní identitu, která vám pomůže v dalším růstu.

  • Propojíme vás s vlivnými lidmi: opinion-makery, odborníky, zástupci veřejné správy a klíčovými novináři.

 

Jsme prostě jiná agentura

 

Z klientů netaháme zbytečně peníze a pracujeme pouze na projektech, které dávají smysl klientům i nám. Účtujeme jen za odvedenou práci, a pokud se něco nepovede, postavíme se k tomu čelem.

Umíme novináře zaujmout navzdory obrovskému přetlaku témat v médiích. Využíváme nástrojů mediálního lobbingu: přípravy atraktivních trendových témat, která zaujmou široké spektrum mainstreamových publikací.


Výsledkem je široká publicita našich klientů v klíčových médiích: televizi, rozhlase, denících, týdennících, odborných publikacích a na klíčových on-line zpravodajských portálech.

Klientům účtujeme pouze za odvedenou práci: dokud není klient spokojen, za práci se neúčtuje.

Řídíme se jednoduchými pravidly:

  1. Jsme tým profesionálů, s klienty komunikují jen zkušení konzultanti, nikoli junioři.

  2. Dobrou pověst máme jenom jednu. Těžko se získává, snadno ztrácí. S většinou našich klientů spolupracujeme déle než pět let: v dobrých i horších časech.

  3. Pracujeme pouze na projektech, které jsou smysluplné pro všechny strany. Pokud to tak není, hledáme jinou cestu.

  4. Pokud nejsou výsledky, není faktura. Případně se snažíme výsledků dosáhnout nad rámec již dodaných služeb.

  5. Novinářů si vážíme: proto jim podáváme pouze relevantní a ověřené informace. Nikdy na ně netlačíme ani je neovlivňujeme neetickými způsoby.